Nasıl sipariş verebilirim?

www.avrupatelefon.com.tr üzerinden üye olarak ya da üyeliksiz sipariş verebilirsiniz. Üye olmadan sipariş vermek isterseniz, siparişinizi takip edebilmeniz için e – posta adresinizi belirtmeniz yeterlidir.

Sipariş verme adımları;

  • Beğendiğiniz ürünleri “ Sepete Ekle “ butonuna tıklayarak sepetinize ekleyin.
  • Alışverişi tamamla butonuna tıkladıktan sonra “ Teslimat ve Fatura Adresi “ ekranına yönlendirilirsiniz.
  • Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra ödeme sayfasına gelirsiniz.
  • Ödeme seçimi sonrası “ Mesafeli Satış Sözleşmesi “ onayı istenir.
  • Ödeme gerçekleştikten sonra açılan sayfada “ Sipariş Numaranızı “ göreceksiniz.
  • Siparişinizi “ Hesabım “ menüsünün altındaki “ Siparişlerim “ alanından takip edebilirsiniz.
  • Üyeliksiz alışveriş yapan müşterilerimiz sipariş takip sayfasına “ Sipariş Numarası “ yazarak ya da müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişini takip edebilir.

 

Tamamlanan siparişe ürün ekleyebilir miyim?

           Tamamlanan siparişe ürün eklemesi yapılamamaktadır. Almak istediğiniz ürün için yeni sipariş verebilirsiniz.

 

Mevcut siparişimi nasıl takip edebilirim?

           Üyelik girişi yapılarak verdiğiniz siparişinizi “ Hesabım “ menüsünün altındaki “ Siparişlerim “ alanından takip edebilirsiniz.

           Üyeliksiz alışverişlerde ise; sipariş takip sayfasına “ Sipariş Numarası “ yazarak ya da müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişiniz takip edebilirsiniz.

 

TC Kimlik Numarası, Vergi Dairesi ve Vergi Numarası yazılması neden zorunludur?

           Üyelerimizden sipariş sırasında T.C. Kimlik Numarası, Vergi Dairesi, Vergi Numarası istememizin nedeni fatura işlemlerinizde yasal zorunluluk olmasıdır. Bu konu dışında; başka hiçbir işlemde ilgili bilgiler kullanılamamaktadır.

 

Siparişimi direkt müşteri temsilcisine verebilir miyim?

0850 888 89 80 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak siparişinizi müşteri temsilcimize verebilirsiniz.

 

Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum.

          Değiştirmek istediğiniz ürününüz olması durumunda iade prosedürü uygulanmaktadır. Ürününüz iade alındıktan sonra yeni ürün siparişinizi verebilirsiniz.

 

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.

         Siparişiniz, “ Sipariş Alındı “ statüsünde ise iptal edebilirsiniz. Siparişiniz iptal koşullarını sağladığı halde iptal edemiyorsanız müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

 

Siparişimi iptal etmiştim, tekrar aktif edebilir miyim?

         İptal edilen sipariş tekrar aktif edilememektedir. Dilerseniz yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

         Üye olmadan da misafir kullanıcı olarak ofmark.com’dan sipariş verebilirsiniz. Siparişinizle ilgili bilgilerinizin tarafınıza iletilebilmesi için bir e – posta adresi talep edilir. Siparişinizi, size iletilen e – postalardan ya da müşteri hizmetlerimize ulaşarak takip edebilirsiniz.

 

Faturam ulaşmadı, ne yapmalıyım?

         Siparişiniz sırasında teslimat ve fatura adresiniz istenir. Öncelikle fatura adresi olarak belirttiğiniz adresi bilginizi kontrol edin. Sorun adres seçiminden kaynaklanmıyorsa müşteri hizmetlerimize ulaşarak yardım alabilirsiniz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR